Detta är en blogg om alla nyanser i livet.

Ingenting är svart eller vitt utan allt är en blandning... Vardagsvitt!

,

torsdag, juli 31, 2008

Tänkvärt!

Tycker att jag inte får någonting gjort men jag orkar inte riktigt heller all koncentration går åt på jobbet, inspirationen finns men därifrån till handling känns långt!
Bläddrade i tidningen Tove och hittade där ett citat som jag bara måste lägga in här det var så himla slående åtminstone på mig.............

"Jag väntar hellre
och låter idéer mogna,
än gör ett val bara
för att det ska bli klart
så fort som möjligt!"
Visst var det bra! Det kan nog vara klokt många gånger att låta saker växa till rätta än att kasta dem ut i tomma intet!
Ha en bra kväll kära bloggläsare! Kram Marith

2 kommentarer:

Anonym sa...

hello!! Ta bara en titt på mina tapeter å se hur bra det blev. Handlade inte för snabbt där inte... Kram å go natt, syns i morron bitti. Åsa

Anonym sa...

Du är klok du. Jag är med i DINDIN-klubben, do it now! Funkar så bra! Tycker inte om att fundera på saker, allt ska helst ske igår...Kram Sara