Detta är en blogg om alla nyanser i livet.

Ingenting är svart eller vitt utan allt är en blandning... Vardagsvitt!

,

tisdag, augusti 12, 2008

5 för 50:-


Jaha, då har man avklarat Nolia för det här året och jag kan väl tycka att jag blev besviken som vanligt. Det enda som hamnade i påsen var inredningstidningar 5 för 50:-. Blev däremot både inspirerad och imponerad av trädgårdsmiljöerna de hade byggt upp med plantor, sten, grus mossa och dimrök som mystiskt svepte över växterna, riktigt trevligt för ögat!

Men visst har jag handlat lite lull-lull: ljus till ljus-staken, en kruka som jag ska ha i hallen och en söt emaljskyllt att sätta vid dörren.

ska försöka hinna måla trappan klar och lacka den med golvlackfärg för det slits väldigt mycket med matt färg. Men jag har ju tur som har mannen i byggbranchen för han hittar lösningar på allt. Undrar däremot vad ni som är van att måla med använder för vitfärg till era fantastiskt snygga möbler? Har några offer som ska under penseln så snart tiden finns.
Tills vi hörs igen, ha en bra kväll och njut av kvällssolen.

Inga kommentarer: