Detta är en blogg om alla nyanser i livet.

Ingenting är svart eller vitt utan allt är en blandning... Vardagsvitt!

,

måndag, augusti 04, 2008

Bloggens baksida

Nu har jag kommit på en sak som är negativ med att blogga. Jo, alla ser ju vilka förändringar man gjort och ingen kommer för att hälsa på för att se det som man åstadkommit och är mäkta stolt över. Hann bara på jobbet när första kompisen jag möter säjer -"snyggt med fönstret i hallen!"
Lite komiskt eller hur?

Nåja, det är ju en viss tjusning med att dela med sig och inspirera andra att med små medel förändra och ge intryck. ÄLSKAR verkligen detta!
En helt ny människa har nog kommit fram i mig, en som söker utmaningar att förändra och hitta nya lösningar.
Egentligen har nog denna personen alltid funnits men legat gömd och väntat på rätt tillfälle.
Helt fantastiskt och därför är det extra roligt att läsa alla snälla och fina kommentarer så fortsätt gärna med det alla bloggläsande kända och okända vänner!

Här kommer därför ett lite enkelt tips, knep eller vad ni nu vill kalla det.
Planterade om alla blommor i helgen för jag tycker det är enklast att göra det på sommaren, särskilt när man har barn som så gärna vill vara med i jordpåsen.......

Har flera stora svärmors tungor som blir lite väl spretiga när man planterat dem så jag har knutit ett sidenband runt bladen, man kan ju välja vad man vill, har till och med vid brist på annat använt skosnöre - det var ju inte snyggt men det fyllde sin funktion. "Fniss"

Ha en bra kväll mina vänner och glöm inte se sommar med Ernst och sommartorpet!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det är så kul å följa din blogg! Men det är roligare att se det live och få surra en stund! Ps. det goda fikat drar ju inte ifrån...
Kram Sara

Gårdsromantik sa...

Visst känns det lite mysko när man får sådana komentarer - gäller att tänka på vd man skriver.

Kram Maud

Anonym sa...

Så när tror du att ni är klara med erat hus, jag tänkte så du kan komma och fixa våran lägga. ;0) Önskar verkligen att man hade samma fingertoppskänsla som du. Phu nä huvva nu blev ja nästan lite deppig, jag vill ju oxå kunna. Hörrö vi synes om några dagar igen.
Kram Jenny P.