Detta är en blogg om alla nyanser i livet.

Ingenting är svart eller vitt utan allt är en blandning... Vardagsvitt!

,

måndag, september 22, 2008

Hemma.....

Vet inte riktigt vad jag ska ta mig för idag hade behövt handla men gu´ vad trist.
Går väl ut en stund för solen skiner ju faktiskt.
Måste bara tala om hur världsbäst min Pappa är: han har torkat fönsterna på utsidan åt mig medan vi varit i stugan! Det går inte med ord beskriva vilken Pappa jag har, jag brukar säja att han är som en hustomte inget väsen utan allt bara händer!
Lite dåligt samvete får man ju oxå för han har väl annat för sig än att fixa åt oss...
-Älskar dig lilla pappa!
Måste nog åka dit och krama på honom..... -jo det gör jag!
Kram Marith

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad du är duktig med blommor. Det skulle du jobba med!
Kram Sara