Detta är en blogg om alla nyanser i livet.

Ingenting är svart eller vitt utan allt är en blandning... Vardagsvitt!

,

tisdag, september 23, 2008

Jag har fått en utmaning...

Fick denna utmaning av Pernilla Huset mitt i byn
Fem gånger fyra!
*Fem saker i frysen:
Köttfärs, rabarber och hallon, älgstek (om lyckan är framme)
glass till barnen och fika om det kommer oväntat besök!
*Fem saker i garderoben:
Jeans, arbetskläderna (tror ibland att man inte behöver nåt annat) Peters "fintröjor" om det är möten pågång. En trave trådbackar, älsklings blusen.
*Fem saker i bilen:
Gps, dvd-spelare till barnen för att undvika -"när är vi framme frågan"
torky på väg & vatten ETT MÅSTE!
*Fem saker i handväskan:
Pix dvs läkerol, minst två läppglans, filofax/kort,
plåster både Hello kitty & Spindelmannen,
penna.
Tack för utmaningen det var kul, lite tidsfördriv....
Kram Marith

3 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Jag har en massa glass till mig själv!!!
Älskar lakritspuck - något måste man ju unna sig!

Kram Maud

Anonym sa...

saknar dig på jobbet mörti. hoppas du kommer tillbaka snart igen. KRAM

Anonym sa...

Va bra :) Det är jag som har tur som har moster H:) Jaa.. men då ses vi i helgen, jag jobbar! yeah! då ska jag sitta som ett plåster på dig :) kram!!!