Detta är en blogg om alla nyanser i livet.

Ingenting är svart eller vitt utan allt är en blandning... Vardagsvitt!

,

tisdag, september 16, 2008

Några favorit saker







Detta är några av mina favoriter som jag bara måste ha framme.
Lampan fick jag av mamma & pappa efter att ha trånat länge hos våran egen fantastiska Blomsteraffär Tistel, har ju även en en svart/grå som står i hallen men den har ni sett så många gånger. (även den från Tistel) Den fick jag i morsdags present av pappa han är världens bästa pappa om alla var som honom skulle det inte vara krig i världen!
Muggarna köpte jag i Lofsdalen och de är så mysiga
det är inte så bra bild men de dyker nog upp här igen.
Hästen minns jag inte var jag köpt men den är så söt och har hängt med i
flera år den ska bara finnas framme.
Klockan önskade sig Peter när han fyllde år för han ville ha den på altan så man kan se den även utifrån då den har urtavla på båda sidor + att vi ser den inifrån köket.
Ha en bra tisdag och ta vara på de vackra höstdagarna
som är kvar, jag ska se på dem genom fönstret, Suck!
Många kramar Marith

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag förstår verkligen att det är dina favoritsaker, och vad kul att du nämner tistel oxå.
Jag minns faktiskt när din far köpte den fina lampan,så det var till dig, tala om att du har en snäll pappa.

Krya på dig
Pernilla

Anonym sa...

Hej Marith

Som vanligt jättefina saker, men törs du verkligen ha vassen i trappen? Modigt i sådana fall.
Krya på dig

Häls JennieW