Detta är en blogg om alla nyanser i livet.

Ingenting är svart eller vitt utan allt är en blandning... Vardagsvitt!

,

lördag, oktober 25, 2008

Jämmer & elände.........

Så känns det just nu!
Jag är hemma för att försöka mota bort lite av alla måsten
och den inre stress jag bär på just nu!
Jag ger allt på jobbet och faller ihop som en ur vriden trasa när jag kommer hem!
Arg, ful, sur & kantig
är hur jag känner mig!
Men jag får ingenting gjort bara vandrar.....
Var i kaoset ska jag börja......
Vad är viktigast.......
Inget är roligt!
Just sådana här stunder så finns det ingen inspiration
och jag får prestationsångest!
Helgen är ju så kort dessutom, så redan på fredan´ får man ju ångest
att helgen snart är slut!

Här är ialla fall en bild på en spegel som jag har men jag kan inte
bestämma mig för var jag ska hänga upp den.
Hängsmycket inhandlade jag i går för att kanske få lite mer av.... just det HOPE!
Kram på er alla!

9 kommentarer:

Vit Spets sa...

Hej!
Jadu, helgen går alltid så fort! Gillar ditt halsband med Hope! det skulle jag oxå behöva - lite Hope!

Skickar dig massor av kramar...
//Siv

Vit Spets sa...

Hej igen!
Tack för det :)
Kramis
//Siv

Lily of the valley sa...

Man känner sig lite stressad på fredagen o lördagen, just för att helgen går så fort o så mycket måsten!!!!Knasigt! Jag gick upp kl.6 i morse, kunde inte sova...

Kul att du titta in och lämnade en kommentar.

Jag gillar din spegel och halsband!
Hope och faith skulle jag vilja ha...

Kram Lily

Lily of the valley sa...

Jag hoppas att du också får en skön sovmorgon!
Tack för tipset om HOPE :D

Kram Lily

Tulipa sa...

Hej! Javisst är helgen alldeles för kort!
Jag jobbar alltid lördagar också så inte blir det mycket över. Man har ju det eviga problemet med att få tiden att räcka till. Inte blev det bättre av att ha börjat blogga, men det är ju så kul!
Kramar Tulipa

Inspiration i vitt sa...

Ja visst kan man känna så i bland och då brukar jag börja med det som känns lättast. Det är inte lätt att ha inspiration när man känner sig trött.
Kram på dig i alla fall/Ingela.
Glömde: ditt halsband var så fint.

Anonym sa...

Tack för i kväll bästis! hoppas du fick lite lugn i kroppen av att hänga lite. stressa inte ihjäl i morrn. du är bäst!kram kram kram / tezsa

Stämningsfullt sa...

Visa dagar är bra och andra dåliga... Hoppas att du känner dig lite bättre nu :)
Kram!

Gårdsromantik sa...

År i samma kaos just nu...snart är det flyttdags och var skall man börja!!!
Hattar lite hit och dit och hittar helst på något toalt onödigt att göra..som att blogga ;-)

Perfekt halsband - såg var du köpt det hos Sivan.

Kram Maud