Detta är en blogg om alla nyanser i livet.

Ingenting är svart eller vitt utan allt är en blandning... Vardagsvitt!

,

fredag, december 05, 2008

Liten tjuvkik...............



Här kommer en liten titt på min ljusstake som jag inhandlade i går.....
Kan inte bestämma mig om man ska ha den neutral eller?
Nåja det ger väl sig med tiden.
Kanske någon har ett förslag på hur jag ska göra!
Tyckte att den var så fin med sitt lilla "pärlband" som enda dekoration.
Nu ska här i allafall förberedas för kvällens partay.... Så himla kul!!
Å håret....... ja, jag ser ut som snövit!
Ska med barnen till G-stad där de ska härja med Farfar för Farmor jobbar men det blir nog bra. De skulle visst besöka julmarknaden som är på Hängnan i morron!
(jag vill oxå dit.........!!)
Får väl se hur pigg och allert man är kanske vi oxå åker en sväng dit!
Ha en trevlig fredagkväll................ det ska jag!
Kram

2 kommentarer:

Vända blad sa...

Hej! Hoppas du just nu har en jättebra fredagkväll!!
Ljusstaken är jättefin, stilren utan krafs men ändå så maffig...
Såg en snygg stol i en container i dag och tänkte för ett ögonblick, men så, näe, inte släpa med den på bussen...
Ha det bäst!
Kram Maria

Vit Gladiolus sa...

Jättefina...jag skulle nog ha de neutrala!! tror jag...;)
Kram