Detta är en blogg om alla nyanser i livet.

Ingenting är svart eller vitt utan allt är en blandning... Vardagsvitt!

,

söndag, december 21, 2008

Söndag......

Trevlig 4:e advent!
Här kommer bilder på mina stora fina pollor i fattigmans silver!
De är så mysiga och härligt stora!
Har sett större men de är så svåra att hänga i fönstret så dessa passade mig perfekt!


Nu är det inte länge till julafton och faktiskt
ALLA julklappar är inhandlade pust och suck!
Det har inte varit lätt men nu hoppas vi på det bästa att allt
passar både de vuxna & barnena.....
Så tills dess....... får alla bara kika på paketen i dörrspringan!
Kram

4 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Wow vilka bamsingar - pollor var ett nytt namn - år det Pitemålet. Mina kallar jag för Pumlor...ganska förvirrande för sörlänningar.

Kram Maud

Vända blad sa...

Tjusiga kulor..pumlor eller vad man nu ska säga?! Vi gjorde bort sista julklappshandlingen igår, puh! Ha en fortsatt trevlig advent!
Kram Maria

Vit Spets sa...

Så himla smidigt med personalhandel på morgonen :) vi har oxå några bekanta som jobbar på coop...

Så skönt att julklapparna är klara, nu får Du oxå mysa en stund :)

Ljuvliga fattigmans pumlor...
Julkramar skickar jag till Dig
//Siv

Anonym sa...

Härliga julkuler det är underbart att ha dessa i fönstret eller vad du nu ska ha dem. Jag är avundsjuk att du är klar med dina julklappar, på tisdag är jag färdig.
Underbar musik du har på din blogg.

Kramis Annica