Detta är en blogg om alla nyanser i livet.

Ingenting är svart eller vitt utan allt är en blandning... Vardagsvitt!

,

lördag, december 27, 2008

Stugan & nu arbete.......

( så här såg det ut när jag körde hem dag)
Vaknat och kört de 20 milen från stugan och nu ska jag

göra mig klar för jobbet och ta över kvällsjouren....

dvs stänga och låsa efter sista kunden! (22,30 är passet slut)


Vi firade julafton med min mamma och pappa och juldagen åkte vi till
stugan för där var Peters föräldrar och syster m familj så det blev
mat och återigen paketutdelning till barnens lycka........



Det var så juligt när vi åkte upp i torsdags och eftersom det är ganska vanligt
med ren och älg efter vägen så får man hålla ögonen öppna.
Idag när jag körde hem så hade någon kört på en stor älg strax före Töre och
det var någon från länsstyrelsen (antar jag) på plats med varnings blinkers &
"saftblandare" på taket men någon krockad bil såg jag inte till.......

(suddig men jag tyckte den var effektfull ändå!)

Massor med kramar

1 kommentar:

Nettan sa...

Vilket underbart vinterlandskap!! Så fiint!
Kram Nettan