Detta är en blogg om alla nyanser i livet.

Ingenting är svart eller vitt utan allt är en blandning... Vardagsvitt!

,

lördag, januari 24, 2009

Lägesrapport!

(Här ser ni en bild utan och med easycover)
(Man bara limmar på väggen och smackar upp pappen)
Nej men det går faktiskt bra det här, inget slagsmål än utan väldigt lugnt och sansat!
Vi har hunnit nästan hela hallen det är ju delen under trappen som tar tid med det sneda partiet och easycover är tyvärr inte det smidigaste att böja och trixa med men som sagt det går....
Jag har fullt med glasfiber på armarna så att ha långärmat är att rekommendera
Detta var mycket enklare än jag trodde och resultatet... Jo, jag skulle till o med kunna leva med denna "pappersfärg" på väggarna ALLT är bättre än väven - usch!!
*Fniss* ni skulle se mig jag har Nikebyxor en hyfsat snygg tröja och mina rosa flufftofflor, vadå arbetskläder? Jag lever i tron att jag aldrig blir smutsig inte får färg på mig och byggdamm? va är det?
Nåja nu slutar vi för idag så på återseende.....

Kram

3 kommentarer:

Vit Gladiolus sa...

Det ser ut att bli bra det där du!!
Härligt sedan när allt är klart!!
Kraaaaam

Vit Spets sa...

Halloj där!

Kul att ha kommit igång med hallen skall bli spännande att få följa Er fram till slutresultatet :)

Jag skall försöka göra ett besök till butik Tistel under veckan men just nu är dotter Melina sjuk & jag är inte långt efter - vi får se hur det utvecklas!

Kramis
//Siv

Anonym sa...

God eftermiddag kära du! Utmanad är du med ;0)