Detta är en blogg om alla nyanser i livet.

Ingenting är svart eller vitt utan allt är en blandning... Vardagsvitt!

,

onsdag, april 22, 2009

Minns ni min favoritkupa..hmm vad ska man kalla det?
I alla fall så använder jag den som "vas" och den passade perfekt
på mitt runda rumsbord eller hur!
Blommor behöver ju inte alltid vara blommande utan jag
brukar ofta köpa "ett fränt blad" som jag kallar det.
Dessutom håller det sig i flera veckor bara man snittar & byter vatten.
Jag har stenar i botten för att ankra fast stjälken den vill
annars flyta upp men man kan nog ha vad man vill
grus, sand, dekorationskross osv...
Visst ser det ganska vårit ut?!
Jag har varit hos sjukgymnasten idag och konstaterat att
axeln varit ur led så nu återstår det att träna upp och stabilisera
alla utslitna muskler.
Det blir ev. röntgen för att utesluta att någonting mer har hänt
men det får jag veta i morron.
Ha en fantastisk torsdag och tack till alla som är in och
tycker liiite synd om mig *fniss*
Kunde alla omtankar hela så skulle jag var helt återställd
-Tack!!

Inga kommentarer: