Detta är en blogg om alla nyanser i livet.

Ingenting är svart eller vitt utan allt är en blandning... Vardagsvitt!

,

torsdag, juli 30, 2009


Skirt grönt porslin det är jätte härligt,
känns liksom lite extra lyxigt när det är så där tunt.
Tänk er att servera kall grädde till jordgubbar i den lilla kannan.
Kupan är ju inte heller så stor men oj så söt den är.
Kanske lite för liten för saftkalaset...
Det är ett av mina nya fynd under semestern.
Vad pysslar ni med?
Är ni lediga än?
Jag är ju inne på min 2:a vecka och jag är så glad att solen
visar sig trots att jag hoppar i bikinin och smyger mig ut i solstolen.
Det brukar bli mulet samma sekund jag sticker ut tån genom dörren.
Nu ska jag snart ut och måla lite, vi har flyttat en dörr
på garaget och dessutom en ny.
Den gamla gick så förbaskat tungt att öppna så det blev jätte bra.
Ha det bra och ta hand om er!!

8 kommentarer:

Kamomilla sa...

Sällan man ser grönt glas, men jösses så vackert det är!!

Anonym sa...

Så fina! Vad du hittar fynd! Ha det så bra! Kram Sara

Inspiration i vitt sa...

Så sött ditt lilla gröna sommarglas var, gulligt att bara ha det framme.
Kram på dig/Ingela.

Lily of the valley sa...

Åh, vad det är vackert med grönt glas!
Kram Lily

Anonym sa...

Jag har varit på loppis i helgen och där fans det grönt glas. Vackert men jag köpte inte just det. Det blev andra saker.

Härligt att du är mitten på din semester, jag har 4 dagar kvar.

Kram annica

Huset vid ån sa...

Vilka fina fynd du gjort...Själv blev det inte så mycket handlat den här gången! Men visst är det roligt att titta o få inspiration!! Önskar dig en bra vecka! Solen o värmen ska ju eäntligen komma! Jippi! Sommar kramar Therese

Jenny sa...

Hej Marith!
Vilka vackra gröna glasgrejer du har!

Har börjat jobba idag..fy vad tråkigt, hade gärna velat ha lite mer semester..

Ha en jättebra vecka,
Kram Jenny

♥ Stines hverdag sa...

Ja, slikt grønt glass er kjempe fint! Jeg har et par skåler, men de er ikke så tynne som dine.

Jeg er ferdig med ferien, men har noen dager turnusfri nå. Det er grått og trist ute, men har et håp om at solen titter frem i morgen :)