Detta är en blogg om alla nyanser i livet.

Ingenting är svart eller vitt utan allt är en blandning... Vardagsvitt!

,

tisdag, november 17, 2009

Utmaning & Award

Jag har fått en utmaning av Anna-Lena
Den går ut på följande.
Svara på frågorna nedan och alla svar ska börja på
första bokstaven i ditt namn.

1.Vad heter du:Marith
2.Ett ord på 4 bokstäver:Majs
3.Flicknamn:Maja
4.Pojknamn:Melker
5.Yrke:Mattant... eller?
6.Färg:Magenta
7.Klädesplagg:Mysbyxor
8.Mat:Mjölkstuvade Makaroner
9.Sak i badrummet:Mousse
10.Plats/stad: Milano
11.En orsak att vara sen: Mörker
12.Något man skriker: Muuuuuuu
13.Film:Madicken
14.Något man dricker:Mjölk
15.Band:Mötley crüe
16.Djur:Mufflon
17.Gatunamn:Mittvägen
18.Bil:Mercedes
19.Sång:Musik ska byggar utav glädje

Jag fick även den här jätte gulliga Awarden av henne...


...den skickar jag vidare till alla er som tittar in

till mig och lämnar kommentarer!

Är det någon som vill haka på den här
utmaningen som inte har gjort den, var så goda!




2 kommentarer:

Jenny sa...

Hej Marith!
Grattis till awarden!

Vilken bra lista du fick till o kul att du skrev Mötley Crue som musik, den gruppen var jag tokig i i tonåren, hihi!:)

Ha en trevlig kväll!

kram Jenny

Tessie sa...

Oj, skulle nog inte komma på så där många saker på samma bokstav:-)
Bra gjort!

Kram Torparfrun