Detta är en blogg om alla nyanser i livet.

Ingenting är svart eller vitt utan allt är en blandning... Vardagsvitt!

,

lördag, december 26, 2009

Tack snälla Tomten...(Peter)


Jag är då absolut inte större än... ja, kanske 7 år
så känns det iallafall.
Tänk att Tomten var så snäll!!
Nog för att det var en kombinerad julklapp/födelsedagspresent
(Blir ett år äldre efter nyår...suck!)
så är jag såååååååå glad!
Jag fick en systemkamera & jag undrar om ögonen slutat tindra än?!
Så just för tillfället springer jag om kring och tar kort på helt
onödiga saker och upptäcker alla saker med "nya ögon" HÄFTIGT!
Tänk att det är så skillnad på kamera & kamera, jag som tyckt att jag
har haft så fin kamera med det här det är grejer det ojoj...
Så här kommer mitt första objekt -Calandivan
som ser ut som en liten ros,
visst är den vacker!
God fortsättning!

4 kommentarer:

Jenny sa...

Hej Marith!
Åh vad kul med en systemkamera i julklapp!! Förstår att du är glad:)

Vilka fina bilder på blommorna!

Ser fram emot att få se mer av dina foton:)

Hoppas ni hade en trevlig middag med svärmor och svärfar!

kraam Jenny

Kamomilla sa...

Grattis! javisst är det skillnad på kamera och kamera!! Vad skoj du ska ha!

Lallis - liv och leverne sa...

Ha en riktigt fin fortsättning på julen, vännen
Kram Lallis

tre nyanser av vitt sa...

Hej och god fortsättning. Vad härligt att få en ny kamera, det skulle jag verkligen vilja ha oxå! Blir superfina närbilder, blir spännande att se mer bilder ur nytt kameraperspektiv.
Kram Marie