Detta är en blogg om alla nyanser i livet.

Ingenting är svart eller vitt utan allt är en blandning... Vardagsvitt!

,

måndag, december 28, 2009

Vintrig vy över Alterälven hemma hos mamma & pappa.

Ett vackert hjärta med frostade blommor som jag fått i julklapp
En liten tillbakablick fast med nya kameran på
mina favorit minikaraffer.
*****************************************************
En lyckans dag....

Idag var det min dag, jag har vunnit utlottningen i
Pernillas tävling om den fina Madonnan!
-Tack snälla!!
Nu ska jag krypa ihop en stund i soffan & mysa...
Ha det gott, vi hörs!

9 kommentarer:

Vit som snö sa...

Grattis till den fina vinsten!
Vilka vackra bilder du bjuder oss på!
Det lilla hjärtat tycker jag ser så vackert ut med sina blommor!
Ha det gott! Kram Cilla

Vända blad sa...

Stort grattis till vinsten!! Jag glömde helt bort tävlingen fast jag sett om den för flera dagar sen, kan du tänka dig...Men det spelar ingen roll - glad att du vann =) Har nåt åt dig, kika in till mig får du se!
ha det gott!
Kram Maria

Lily sa...

Grattis till den fina vinsten! Så härligt :D
Vackra minikarafffer!
Kram Lily

Stina sa...

Kram från mig till dig.:-)
Stina

Huset vid ån sa...

Hej Marith! Grattis till vinsten! Vad roligt... Nästan som en extra julklapp! Jag sitter också uppkrypen i soffan och lyssnar på brasorna som sprakar för idag har vi riktigt kallt. -21c visar termometern just nu. Önskar dig ett riktigt Gott nytt År! Nyårskramar Therese

Villa nöystu sa...

Gott nytt år. Hoppas ni får det bra i Diri. Raketerna kan jag nog inte se för jag drar mig mer mot dina hemtrakter, har svärmor och svärfar i Alvik. Kanske vi möts efter vägen... hahah
Vilka underbara bilder du bjuder på. Så snäll tomten var som kom med en ny kamera. Och stort grattis till den fina vinsten hos Pernilla.

Må gott där i skogen,
kram Petra

Anna-Lena sa...

Hej vännen!

Ville bara kika in och önska dig ett riktigt Gott Nytt År tillsammans med nära och kära. Jag glädjer mig åt att få följa din fina blogg under nästa år!

Kramar Anna-Lena♥

Tessie sa...

Grattis till vinsten! Vill även passa på att önska dig ett riktigt gott nytt år!

Vi ses i blogglandia 2010 :-)

Kram Torparfrun

Hanna sa...

Gott Nytt År.
Kram
Hanna