Detta är en blogg om alla nyanser i livet.

Ingenting är svart eller vitt utan allt är en blandning... Vardagsvitt!

,

lördag, mars 27, 2010

blääääääää


Ja, inte vet jag va fel jag gjort men magsjukan kom som ett brev på posten....
...även till mig!
-Usch det är verkligen bland det värsta som finns.
Nåja nu har man kanske gjort bort det för i år.
Anton & Peter (pepparpeppar) har järnmagar,
lite bullriga men inget mer.
Jag & Tilde är tydligen mer veka.
Jag har ju arbetshelg men har faktiskt varit tvungen att vara hemma idag
man blir liksom lite svag och man känner sig inte särskilt stor...
Dessutom vill jag ju inte smitta ner arbetskompisarna.
Nu ska jag vila en stund, kikar in senare för att se vad ni har haft för er idag.

8 kommentarer:

Kamomilla sa...

Åh nej usch, inget är så hemsklt som kräksjuka.. Bläj. Hoppas du får krafterna tillbaka och fort!
Kram!

jennie w sa...

Hej i sjukstugan!

jag tränar i norris Aerobics på tisdagar 18.30 och pilates torsdagar kl 19.30. Åsa O var också sugen.
Krya på dig

Kram

Vända blad sa...

Å fy sjutton, jag lider med dig! Men det går ju an när det går över...=)
Krya på dig!
Kram Maria

Vit som snö sa...

Stackars dej! Vad trist med magsjuka. Det är bland det värsta jag kan tänka mej! Mitt Alcogelkonto är skyhögt o jag måste väl erkänna att jag lider av bacillskräck.... Hoppas du kryar på dej!!!
Vacker trollhassel!!!
Kram Cilla

Anonym sa...

Krya på er, det går ju om som tur är. ram Ulla

Jenny sa...

Hej Marith!
Men usch och fy, magsjuka är nått av det värsta jag vet! Hoppas du mår bättre idag!

Önskar dig en trevlig påskvecka Vännen!

kraam Jenny

Tessie sa...

Magsjuka är det värsta, hellre förkyld! Har slagit på ljudet på min dator och upptäckte att man får höra skön musik hos dig :-)

Kram Torparfrun

Huset vid ån sa...

Stackars dig! Magsjuka är väl bland det värsta som finns....Krya på dig o Ha en Trevlig Påsk! Kram Therese