Detta är en blogg om alla nyanser i livet.

Ingenting är svart eller vitt utan allt är en blandning... Vardagsvitt!

,

söndag, april 04, 2010

Hallå alla Påskglada vänner...
Befinner mig i stugan i skogen, strålande solsken och djup snö.
Det betyder himmelriket för Peter....
Ja, jag tycker väl att det är ganska mysigt
oxå & jag gör så gott jag kan efter skoterspåret.
Dagen har varit underbar med vackert väder och min näsa lyser som ett stoppljus...
länge leve foundation!
Nu när alla tänker på Påskpynt och ägg så tänkte jag visa
mina fina ljushållare som jag köpte i somras.
Hon som sålde dem var lite bekymrad över att hon inte kunde få dem rena...
Men jag var bara tacksam jag ville ju ha dem rostiga & shabby.
De är ju inte särskilt Påskiga men jag har dem i vitrinskåpet för jag vill inte
gömma undan dem i en kartong de är ju som en liten skatt...
Nu blir det den obligatoriska bastun och sedan väntar middag
*Lax med västerbottenost sås -mums
Over and out
Dagens rapport från stugan i skogen!

7 kommentarer:

Kamomilla sa...

låter riktigt mysigt! Gamla ljushållare är underbara och användbara!

Huset vid ån sa...

Jag förstår att dom är din lilla "skatt", dom är så söta! Önskar dig en fortsatt trevlig annandag påsk. Kram Therese

tre nyanser av vitt sa...

Vad mysigt att njuta av den sista snön en stund till!
Kram Marie

Nettan sa...

Måste säga att det låter härligt...även om jag ä trött på snö!
Finbfina ljushållare..passar året om!
Kram Nettan

Jenny sa...

Hej Marith!
Vad härligt ni verkar ha haft det i stugan, vad härligt det lät med bastu:)

Fina ljushållare!

Ha en fortsatt trevlig vecka,
Kraam Jenny

Inspiration i vitt sa...

Låter att som ni har det ganska mysigt där i skogen. Jag ska till skogen jag med alldeles strax och mysa hihi.
Kram på dig/Ingela.

Stina sa...

Söta gumman. Kram till dig.:-)
Stina