Detta är en blogg om alla nyanser i livet.

Ingenting är svart eller vitt utan allt är en blandning... Vardagsvitt!

,

fredag, maj 07, 2010


Bländande skönhet...
Jag försöker unna mig blommor så ofta jag kan,
och idag så unnade jag mig både Krysantemum & en
Mårbacka pelargon i rosa.
Såååå... vad vore livet utan kamera?
Klart jag var tvungen att fota lite och jag förundras över att man kan
förmedla så mycket med en kamera & jag är ju inget proffs direkt.
Är ledig i helgen så jag ska faktiskt påta i trädgården
bland all snö som envist är kvar, men det är hopp om liv för det
sticker fram små lila krokusar bland löven.
Ha en underbar lördag!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ha det skönt i trädgården, ska försöka själv se om det har kommit upp någon knopp, hoppas..............!Kram Ulla

Cilla - Vit som snö sa...

Det bästa av allt, krysantemum står sej "i evigheter". Fick en bukett av min chef för ett tag sen o just den blomman lever o mår än! Ljuvliga!
Ha en fin helg! Kram Cilla

Jenny sa...

Hej Vännen!
Vilka vackra blombilder:)

Hade tänkt vara ute i trädgården o fixa idag men det har regnat hela dagen så jag iddes inte gå ut..hoppas på bättre väder imorgon:)

Ha en fortsatt trevlig helg!

Kraam Jenny