Detta är en blogg om alla nyanser i livet.

Ingenting är svart eller vitt utan allt är en blandning... Vardagsvitt!

,

fredag, maj 28, 2010

Under den grånade brädbiten är utloppet till
min lilla bäck som "landar" i dammen men
den får ni se när jag gjort den klar!

Kallt i luften men ååååå så solen lyser klart
& får grönskan att stråla av friskhet!
Jag har gjutit i betong för nåt år sedan och de hänger
med varje sommar mina betongblad.

Har köpt tre så söta ljuslyktor av Pernilla på Tistel...
...Ja, jag är en trogen kund *fniss*men så finns det alltid
någonting som tilltalar mig , så jag kan inte besöka henne så
ofta då skulle jag bli bankrutt...hihi
Lycktorna har jag hängt i äppelträdet i väntan på mörka höstkvällar...
fast det är inget jag längtar efter just nu iaf.
Jag har börjat min ledighet idag & sju veckor framåt...
Gissa om jag ska njuta på måndag när jag får
somna om när Peter åker på jobbet!
Ha en fantastisk helg!!

4 kommentarer:

Anna-Lena sa...

Hej Marith!

Vilka fina betongblad du gjutit förut! Det är en sådan sak som står på min önskelista att göra. Låter härligt med långledighet. Njut av din sovmorgon, det är en speciell känsla!

Helgkramar till dig!

Anna-Lena♥

Helena sa...

Å så vackra bilder!
Ha en fin helg! Kram Helena

Country Hill sa...

Så fint Du gjort mycket vackra bilder!
Härligt med så lång ledighet njut i fulla drag och unna Di gmånga sovmornar!
Kram Lena

Kamomilla sa...

vackert vännen vackert!