Detta är en blogg om alla nyanser i livet.

Ingenting är svart eller vitt utan allt är en blandning... Vardagsvitt!

,

onsdag, juni 30, 2010

Ni är underbara!



Har ni nån aning så förbaskat trist det är att byta tak....
Jag visste det inte heller förrän nu, men nu är det gjort!
Fast nog hade det varit fint med nya fönster..... suck!
Nåja nu är iaf snart alla blommor jag fått gräva upp
tillbaka i jorden lite ledsna men hopp om liv.

Vet ni nåt kul....?
Jag har haft bloggen i 2 år nu i juli dessutom 20 000 besökare
jag vill bara säga att jag är mycket
hedrad & tacksam
för alla fina kommentarer jag får av er
underbara fantastiska bloggerskor där ute!
Tusen miljoners tack för att ni finns!

Sååååå håll utkik...
... detta måste naturligtvis firas med en utlottning!

4 kommentarer:

Jenny sa...

Hej Vännen!
Gött att takbytet är avklarat, bra jobbat!

Grattis till 2 år med bloggen! Tack själv för dina alltid så goa kommentarer hos mig:)

Stoor kram!
Jenny

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis till 2-åringen och alla besök. Tänk att det var så kul och blogga, det har man upptäckt. Håller med om att det är lite trist och byta tak, och ett himla väsen med allt spikande. Vi bytte för något år sen, då hade det regnat in!
Ha en fin sommardag
Kram till dig
AnnaMaria

Country Hill sa...

Grattis till Dina två år!
Föestår att takbytet varit jobbigt men nu verkar ju det avklarat.
Hoppas det går bra med blommorna.
Ha det gott!
Kram lena

Mycket annat & lite betong sa...

Takbyte är inte det roligaste, vi har bytt på vårt gästhus.
Vad kul att du haft så många besökare på dina två år. Grattis!

Ha det bra i värmen!
Agneta