Detta är en blogg om alla nyanser i livet.

Ingenting är svart eller vitt utan allt är en blandning... Vardagsvitt!

,

fredag, augusti 13, 2010

Så rörande... nä, oj jag menar rörigt!

Hmmm, var ska jag ställa den här?

Jamen jag ställer den här på byrån så länge...

Oj ömtålig sak jag ställer den här på byrån så länge...

Inte underlig att det blir fullt.

Å jag som skulle måla den här skåpen under semestern

men jag vet inte vart all tid sprang iväg.

Myst i solen en stund och nu blir det middag vid grillringen!

Ha en skön helg!!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Trevlig helg o kram Ulla

Anonym sa...

Du, det är rörande vackert!

Kram Pernilla

Country Hill sa...

Ser så vackert ut! Ja det är mycket man inte hunnit med i sommar.
Ha det gott!
Kram Lena

Anonym sa...

Hej Bästa! Tusen tack för hela helgen. Men det var ju så trevligt!!! Först grillning på fredag, å loppis & nolia å kräftkalas på lördagen. Hur mysigt som helst. Sen vill jag ju tack för dessa veckor vi jobbat så bra tillsammans. Alltid ett nöje att få jobba med dig,hoppas att denna måndag gick bra utan mig. Många hårda kramar på dig från Åskrås

vardagsvitt sa...

Bästaste Åsa... Vi är så bra, så bra, så bra utan att nu vara skrytsamma så är vi absolut bäst det är bara att konstatera efter denna måndag...SUCK!!!!
Nåja, det är bara att inse att vårt teamwork är det bästa!!
Tusen tack för en trevlig helg och visst var det gott med kräftor;)
Kram Marith

Jenny sa...

Hej Vännen!
TACK för de fina korten som kom i brevlådan idag, vad glad jag blev!!
Visar dem på bloggen strax:)

Vilken vacker skänk du har där!

Stoor kram!
Jenny

Huset vid ån sa...

Det ser så fint ut på din skänk.....Men visst har sommaren gått alldeles för fort i år igen.....Fniss! Hoppas att du haft det bra! Kram Therese