Detta är en blogg om alla nyanser i livet.

Ingenting är svart eller vitt utan allt är en blandning... Vardagsvitt!

,

fredag, september 24, 2010

Måste göra ett andra inlägg för dagen...

Idag den...

Öppnade Tistel Interiör i Piteå
Det är Pernilla (Huset mitt i byn) som har
Tistel Växter & Interiör i Norrfjärden
Idag har hon öppnat sin andra butik
och oj så mysig den är...
Så klart hade jag kameran med mig så njut av
några bilder med massa inspiration!

Lokalen är inte så stor men det gör att det är extra mysigt!
Det finns massor med fina saker och mer kommer det snart in...

Butiken hittar ni bakom Shell i rondellen vid Max.
Pernilla har öppet:
Mån-fredag 11-18
Lördagar 10-14
Ni missar väl inte detta!!
Massor lycka till Pernilla!!

9 kommentarer:

Nettan sa...

Ser verkligen mysigt ut. Kul med ny butik :-)

Vilken fin klocka du har i högermarginalen, hur gör man den??

Ha en bra helg!

Country Hill sa...

Oj vilken fin butik tyvärr lite långt bort. Så fint Du arrangerat i förra inlägget.
Ha en fortsatt fin helg!
Kram Lena

Kamomilla sa...

nej men hjälp ändå- så vackert. Nu önskar jag att jag bodde på andra sidan havet...

Jenny sa...

Hej Vännen!
Vilken fin affär, vad duktig hon är Pernilla:)

Jättefint arrangemang du gjort i förra inlägget!

Ha en fortsatt trevlig helg,

Kraam Jenny

Unknown sa...

http://vindsromantik.blogspot.com/

Så mycket fint, och med lite färg...
Underbara bilder!

Vill önska dej en underbar helg
Kramar
/Maggan

Anna-Lena sa...

Vad mycket fint hon har i sin nyöppnade butik, Pernilla! Hoppas att det kommer att gå bra. Är kalendern din? Superfin. Skulle gärna ha en sådan själv.

Ska försöka få iväg lite kort till dig under veckan som kommer.

Ha en skön vecka!

Kram på dig! Anna-Lena♥

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det där är en butik jag skulle gilla, lyckost som har den så nära. Sen är Pernilla en jättetrevlig bloggbekantskap också.
Varm kram
AnnaMaria

Anonym sa...

Hej hopp! Ville bara tacka för en trevlig fredag. Tacomys å popcorn, mumsfilibaba.
Som du redan vet har jag dålig städmoral just nu,å då tänkte jag att då skriver jag lite så tiden går åt till nå annat än den borde gå till. Well well vi syns i morron. Kramar från Åskrås

Anonym sa...

Så fina bilderna blev, du är så goo som lägger ut dom hos dig!

Kram Pernilla