Detta är en blogg om alla nyanser i livet.

Ingenting är svart eller vitt utan allt är en blandning... Vardagsvitt!

,

torsdag, september 30, 2010

Nu är det höst...


....på Sandås.
Har äntligen fått lite höstpynt på bron, blev inte
riktigt som jag ville men det får duga.
Vi har ju ganska stor bro så jag hade nog behövt
större arrangemang men in brist på annat.
Jag vill flytta bänken till bron sa jag till Peter för nån vecka sedan.
-Tror ni att det hände?
-Näääääää!
Så tur att jag har stadiga muskler för till bron fick jag den!!!
Jag kan ju inte ha solstolen på bron nu trots att det
faktiskt är ganska skönt i solen!

Har fått stora handsmidda spikar av Svärfar
eftersom han vet att jag gillar sånt!
De fick bli en del av arrangemanget
För att liva upp det så har jag satt ROSA organsaband bland
allt det gröna och det blev riktigt pluttinuttigt *fniss*
Jag har försökt att inte efterlikna förra årets dekoration
men det är inte lätthar man en gång gjort en variant
blir det lätt samma för man vet att det funkar.
Nåja de som kommer för att hälsa på blir väl iallafall glada
åt en välkomnande furtukvist det blir iallafall jag.
Ha en underbar höstdag!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men hej hallå!!! Du hade ju kunnat ringa mig, jag är jättestark.
Jag är starkare än somliga tror...
Men vi hade en trevlig dag tillsammans iaf. Tur att vi hade en skicklig chaufför.
Du gör alltid så fint på bron,å hon som bor på gatan Bredvid där ser det ut som skam själv. Nåja kramar från Åskrås

Kamomilla sa...

Åh vad fint du fixat! jag riktigt skäms för att jag inte fått ändan ur vagnen och fixat lite utanför huset jag också.

jag tog inte illa upp för "fyllekajan" - jag tyckte det fyndigt! garvade en lång stund faktiskt. :)

Jenny. sa...

Ja det är några kvar i frysen, jag har gömt dem för Robban. ;0).
Var höstfint du har gjort. Om man bara hade samma öga för sånt som de du har !!