Detta är en blogg om alla nyanser i livet.

Ingenting är svart eller vitt utan allt är en blandning... Vardagsvitt!

,

söndag, november 21, 2010


Jag brukar inte spara pelargonier men den här
Mårbackapelargonian kan jag bara inte slänga...
Här på bilden så blommar den fortfarande men just nu lever den
en tynande tillvaro med späda gröna skott så den
signalerar nog VINTERVILA!

Hoppas ni har en underbar vecka framför er...
Tusen miljoners tack för alla fina kommentarer ni lämnar
jag är tacksam för varje litet ord!

Kram Marith

4 kommentarer:

Millas hem sa...

Mmm, jag övervintrar mårbackorna också! De blir bara finare och finare år efter år!

Gillar ljushållarna nedan! Bilderna är så krispiga och vackra!

Kram Camilla

Anna-Lena sa...

Visst är de underbara. Mina har precis åkt ned i en kasse och ska ut i förrådet för vintervila.

Hoppas att du får en skön start på veckan!

Kram Anna-Lena♥

Jenny. sa...

Tusen tack för all hjälp idag.
Kram.

Country Hill sa...

hej Marith!
Underbara pelargoner visst är det lite svårt att göra sig av med dom, jag har ställt undan mina får se om dom klarar sig.
Ha det gott!
Kram Lena