Detta är en blogg om alla nyanser i livet.

Ingenting är svart eller vitt utan allt är en blandning... Vardagsvitt!

,

söndag, januari 16, 2011


(bilder från Sia)
Nu när jag har fått så vitt & fint hemma är möjligheterna oändliga...
Helt plötsligt blev det färgglatt av allt det vita.
Tidigare har alla färger försvunnit bland all furu men nu kan jag ändra skalan
efter årstid utan att fylla varje yta.
Nu räcker det med en vas och lite textil utan att det känns för mycket... oh vad härligt!
Vad säger ni.... härligt krispigt grönt i vår kanske?

5 kommentarer:

Kamomilla sa...

Jättefint i köket!! :)

Hanna sa...

Ha en fin söndags kväll.
kram
Hanna

Country Hill sa...

Så vackert härligt med lite vårlika färger.
Var rädd om Dig!
Kram Lena

Mer av allt sa...

Läckert med grönt! Jag tar fram turkost och rosa efter jul - det blir fint till det vita. Ha det bra!

Jenny sa...

Hej Marith!
Ja, grönt är fint nu till våren! Jag kan tänka mig att du är glad över det vita istället för furun;)

Sköt om dig!

Stor kram!
Jenny