Detta är en blogg om alla nyanser i livet.

Ingenting är svart eller vitt utan allt är en blandning... Vardagsvitt!

,

söndag, januari 02, 2011

Jaha då får man ändra sin status på facebook och här i bloggen
för slutsiffran ändras från 4 till 5
Fast min söta förvirrade mamma talade minsann om
att jag skulle fylla 34 å tvärsäker var hon så jag var tvungen att fråga:

-Är du RIKTIGT säker?
- VA menar du att du fyller 35 ja kära nån....

Åh jag som trodde att mammor hade kollsånt...

Nåja nytt år nya möjligheter eller kanske bekymmer som pessimisten
i mig knacka på axeln och påpekar.

Har iaf bestämt mig för att BÖRJA med en massa saker:

* jag ska börja motionera mer
*Jag ska börja äta nyttigare
*Jag ska börja få ordning på alla måsten

Visst låter det bättre än:

Jag ska sluta äta onyttigt eller jag ska sluta vara en sån latmask
(kan inte känna igen mig som latmask men tog det som ett exempel)

Det här urklippet tycker jag är sååå bra
känner verkligen igen mig *fniss*

Kalas blir jag utan för jobbet kallar, men den som väntar på nåt gott...

8 kommentarer:

Anonym sa...

Du vi är nog två som känner igen oss :)

God fortsättning på det nya året
Kram Pernilla

Kamomilla sa...

Grattis!

och vilket härligt urklipp... *fniss*

Anonym sa...

Grattis!!! Kram Sara

Country Hill sa...

Kikar in för att önska God Fortsättning på det nya året!
Kram Lena

Anna-Lena sa...

Skön story! Du blir säkert firad med buller och bång snart! Ett jättestort grattis till dig från mig.

Ha nu en riktigt skön trettonhelg, trots jobb!

Kram Anna-Lena

Huset vid ån sa...

Grattis vännen!
O välkommen in i gänget, men jag är väl lite äldre än du...
Helt plötsligt är jag närmre 40 än 30, hur det nu kan stämma? Fniss!
Var tar åren vägen?.....

Hoppas att du får en Trevlig Trettandagjul!
Kramis Therese

Inspiration i vitt sa...

hoppas att du får ett mycket roligt år Marith. Den lilla serien var så rolig, mitt i prick. Kramar i massor/Ingela.

Hanna sa...

Grattis!
Kram
Hanna