Detta är en blogg om alla nyanser i livet.

Ingenting är svart eller vitt utan allt är en blandning... Vardagsvitt!

,

söndag, mars 13, 2011

Bara möjligheter!

Tack för alla stöttande ord i mitt dilemma...
Eller egentligen är det väl inte det heller.
Men man väljer ju det trygga framför det osäkra.
Visst ska vi flytta hem!!
De bekymmer som uppdagas får vi väl lösa.
Jag är ju inte ensam.
Jag vet att pappa skakar på huvudet åt våra påhitt men i samma
sekund så ser jag honom le!!

-Jär vörre dö vell (gör som du vill)
Så skulle han ha sagt...

Nu blir det till att tänka nytt - nytt - nytt & mitt dilemma just nu är hur ska jag kunna skapa en ny härlig trädgård.

Men som sagt det finns bara möjligheter!!

4 kommentarer:

Kamomilla sa...

Det blir säkert just så rätt som det bara kan bli!
Kram

Plupps krypin sa...

Måste bara säga lyckliga dej, som får bo nära älven. Jag tillbringade mina sommarlov hos min moster utanför Junsele och där fanns "älven". Jag älskar ljudet av vatten som rör sig. Jag tror ni får det bra. Lycka till!
Kram Yvonne

Jennie W sa...

Vi kan ha nån linbana efter älven så barnen kan leka och då slipper dom gå över E4:an. Sen kan du ju blir stödmedlem i vägföreningen så kan du ju komma på våra roliga möten :) Tror också att din pappa är jätteglad att du har valt att flytta "hem".

mammaxtre sa...

Det blir så bra. Att bo nära älven låter mysigt. Låter som en Lisa för själen.