Detta är en blogg om alla nyanser i livet.

Ingenting är svart eller vitt utan allt är en blandning... Vardagsvitt!

,

söndag, april 17, 2011


Ibland blir ju ens liv inte som man tänkt sig utan vägen kan helt plötsligt
dela sig och man står inför två val.
Min dröm om ett hus vid havet har fått en annan mening så
därför ändrar jag namnet på min blogg...
Vardagsvitt är för mig nyanser av livet, ingenting är ju varken
svart eller vitt & jag vill ju inte påstå att jag är i en grå zon
så därför låter Vardagsvitt mycket mer hoppfullt!!

Jag har massor av möjligheter framför mig om jag bara tar vara på dem!
Tack för att ni fortfarande besöker mig trots min frånvaro,
har inte haft inspiration men jag är så glad över allt ni delar med er.


Ha en härlig start på Påskveckan!!

6 kommentarer:

Vit som snö sa...

Vardagsvitt låter fint:)
Visst är det så, vägen är sällan spikrak och dom där valen är inte så lätta alltid.
Jag har inte riktigt heller inspirationen just nu...den går i vågor. Snart kanske vår inspiration bubblar igen:) Hoppas det!
Ha en fin påskvecka!
Kram Cilla

Anonym sa...

Hej Marith!
Vill bara säga att denna tulpanbild är så himla fin.
Kram Britt

Kamomilla sa...

Låter bra, och din header är jättefin!

tre nyanser av vitt sa...

Hej
Det är ett fint namn, vardagsvitt! Ja, livet ja, man vet aldrig vad som händer. Ena stunden känns allting bra för att i nästa stund vändas upp och ner...
Må så gott
Kram Marie

Gårdsromantik sa...

(⁀‵⁀,) ✫✫✫
.`⋎´✫✫¸.•°*”˜˜”*°•.✫
✫¸.•°*”˜˜”*°•.✫✫
.•°*”˜˜”*°•.✫✫✫GLAD PÅSK!!!!

Kram Maud

♥ Stines hverdag sa...

Et fint navn på en koselig blogg :) Håper du har hatt en flott påske!