Detta är en blogg om alla nyanser i livet.

Ingenting är svart eller vitt utan allt är en blandning... Vardagsvitt!

,

söndag, augusti 21, 2011

God förmiddag så här en mulen söndag....
Visningen i torsdags blev lyckad och vi har en andra visning i morgon.
Mäklaren sa att vi kunde sträcka på oss för alla tyckte att vi hade så fint hus...
Skönt!

Vad tycker ni om min lilla röda hörna?
Har ju en sån där modern soda stream i rött och inte så lätt att gömma
minsann men så tänkte jag att då får jag väl hitta på nåt kul av det hela.
Så min fina röda hemvävda linnehandduk och lite härliga
karameller fick förstärka det röda.
Wolaaaa....

Idag kommer grannen med ett par som var intresserade att titta så
nu ska jag gå & skaka till några kuddar.

Ha en underbar söndag mina vänner!


1 kommentar:

Kamomilla sa...

Det som man inte kan dölja ska man framhäva.. så är det!
Lycka till!