Detta är en blogg om alla nyanser i livet.

Ingenting är svart eller vitt utan allt är en blandning... Vardagsvitt!

,

onsdag, augusti 24, 2011

Välkommen hem till mig på en liten husvisning!

 Fördelen med att visa hus över internet är ju att man
behöver bara städa EN gång *fniss*
Ja, för så rent som vi har nu ... ja ojojoj!
Så här såg det ut innan min framfart. Ja den syns redan i form av spackelfläckar
och den obligatoriska spaljen är bortriven.
Ni vet ju hur det är man kommer inte ihåg att ta före/efterbilder förrän man redan hunnit starta.
Ser ni den hemska korkmattan med medaljonger....usch!
Större fönster flirtade jag till mig & som vanligt var Peter mycket nöjd efteråt,
han måste ju alltid vara lite tvärsöver till att börja med.

 Fantastiskt snygg hatthylla! Nä ut med den och in med frostade skjutdörrar -NICE!

 Ja så ser det ut hos oss efter sju år, nu kommer nya utmaningar i vårt nya hus!
 Ha det gott jag bjuder på ett annat rum en annan dag.

3 kommentarer:

Susanna sa...

Hejsan

Vilken förändring!!!
Snyggt både ute och inne.

Ha en fin dag

Kram
Sussi

Kamomilla sa...

Måste ju kännas lite jobbigt att lämna allt nu? fast ni har väl annat kul som väntar :)?
Det jag undrar över är trappan- får man i Sverige ha så, att man inte har räcke i trappan? Eller finns där nåt räcke som jag inte ser? Här i Finland är det jättenoga, med spjälor som ska ha ett visst mått..

Kamomilla sa...

Då är det nog samma lag som gäller hos er. jag hoppas du inte tog illa upp? Det är ju egentligen nästa ägare som kan fundera på det. Speciellt om de har små barn. Lycka till med försäljningen!