Detta är en blogg om alla nyanser i livet.

Ingenting är svart eller vitt utan allt är en blandning... Vardagsvitt!

,

måndag, augusti 15, 2011

                                   
Vattnet glittrar så det svider till i ögat och jag måste blinka inför att det vackra.
Vinden sveper över vassen för att sedan virvla om i kornfältet.
Å där bland allt det härliga där står vår bastu....

Det här mina vänner är min nya plats i solen!
Lite mer arbete innan den är riktigt klar, foder kring fönster  
& det vita är inte målat på denna bild.

Huset ligger ute på Hemnet, första visningen är på torsdag.
Jag hoppas verkligen det är någon som liksom
jag känner vilket underbart hus vi har.
Vi hade ju inga som helst planer att flytta....
men "livets vägar är outgrundliga"
eller hur den textraden nu är.

3 kommentarer:

Kamomilla sa...

Så är det, inte lätt att veta vart livet för en..

Anonym sa...

Tjusiga bilder, blir badsugen, ni måste nog skaffa en båt, så vi kan fara till sandhals. Kram Ulla

Lily sa...

Jo, det är sant..Life works in mysterious ways..
Allt har en mening, man kanske inte ser den från början, sen helt plötsligt faller allt på plats..
Ha det gott
Kram Lily