Detta är en blogg om alla nyanser i livet.

Ingenting är svart eller vitt utan allt är en blandning... Vardagsvitt!

,

söndag, november 13, 2011

Vill ni slå er ner på min fina traktorsits?
Kanske något rostig men såååå fin!

Solen gör ett sista försök att värma vattnet i älven vilket medför en
trolsk dimma som sveper fram längst marken.
Jag ser allt med nya ögon och uppskattar varje detalj som träder fram.
Nåja nu gillar jag ju inte kvällens mörker, för det jag var rädd för som liten
är jag fortfarande rädd för så med pannlampor till hela familjen och
nya lampor på nästan alla uthus så kanske jag kan känna mig trygg...
-Hm... mörkrädd? vad skulle vi flytta hit för då?
Undrar Peter med ett leende, han retas men jag vet att han
njuter av friheten lika mycket som mig!

Grattis till alla pappor!
En varm tanke till dig älskade pappa

1 kommentar:

Jenny sa...

Hej Marith!
Hoppas allt är bra med dig!
Vilka fina bilder:)

Kraam Jenny