Detta är en blogg om alla nyanser i livet.

Ingenting är svart eller vitt utan allt är en blandning... Vardagsvitt!

,

söndag, januari 08, 2012


Ett år går så fort och min åldersstatus har ändrats....
Förra året blev jag 34 iaf enligt min söta mamma och swosch blev det 36 i år.
Ja nu har det ju gått några dagar sedan dess, så det är ett minne blott.
Komiskt är ju att jag även passerat 36000 besökare så himla kul.

Gör ni som mig? köper saker som bara blir liggande vackra som
de är för att man inte nämns använda dem!
Nu har jag tagit mig i kragen och dukade med mina
vackra silverbrickor till nyårsmiddagen.
Åh det blev så fint, kan inte förstå varför man inte tar vara på tillfället oftare.
På något underligt sätt så har det gångna året fått mig att fundera lite.
Pappas bortgång har nog stor del i det hela den 4 jan hade ett helt år gått och
året har innehållit massa beslut och händelser.
Husförsäljning, husköp, byggjobb & prioriteringar!
Undra vad detta år har att erbjuda?

Hoppas ni har haft en bra start på det nya året!!

Nytt år nya möjligheter!

3 kommentarer:

Kamomilla sa...

Halloj vännen! Gott nytt år till dig!!

Anonym sa...

Läcker dukning jag såg ju lite av den. Kram Ulla

Malin sa...

Blev inspirerad av ditt inlägg. Fram med fina saker som ligger i skåp & lådor och trycker.