Detta är en blogg om alla nyanser i livet.

Ingenting är svart eller vitt utan allt är en blandning... Vardagsvitt!

,

måndag, mars 19, 2012

Sötaste byrån...

Visst är den fin min lilla byrå/skåp med krumma ben!
När jag såg den visste jag direkt var jag skulle ha den,
...i hallen så klart!
Den är så nätt och lagom höjd och man blir glad av
att se den, det passar väl att möta en gäst!
Man kan tro att den ska gå att öppna framifrån men den sötaste
lilla luckan sitter på höger sida och till och med det blev rätt.
Min tidningsgömma tillsvidare...
Men ska jag behålla den vit?
Eller sobert svart?
Ååååå hjälp mig är ni snäll!!!!

 


En doft av vår sprider sig och man kan ana en
videkisse sträcka sig mot solen med sitt sametslena hölje.
Älven har öppnat sin fåra och porlar hoppfullt 
-Snart är det vår...


3 kommentarer:

Jennie W sa...

Söt!! Vit är ju alltid fint men svart också och med tanke på spegeln ovanför så skulle det också bli fint. Du blev nog inte så mycket klokare av detta inlägg :)

Anonym sa...

Så himlans fin det blev med skåpet i hallen...undrar just om den fått sig nån annan kulör ännu :)

Kram fd Tistel Pernilla

vardagsvitt sa...

Hej Pernilla.
Näää ingen ny färg har lite ångest svart eller vit...?
Nåja jag har hela vinter på mig att fundera.
Kram Marith