Detta är en blogg om alla nyanser i livet.

Ingenting är svart eller vitt utan allt är en blandning... Vardagsvitt!

,

torsdag, maj 17, 2012

Hemlighuset♥

Var gömmer ni er när ni ska tänka?
Ja hur inbjudande det än är här på soffan så måste jag erkänna att det är då inte där jag sitter med mina tidningar. Törs jag ens viska att jag flyr in på toaletten...
Sedan flytten har jag inte riktigt hittat någon bra plats och att gömma mig på & på en yta av 80m² är det inte det lättaste.
-Paaaaaaaaaaaaappa var är mamma?
-På toa!

Nu tror ni kanske att jag har en stor och lyxig toalett "fniss", den är nog ungefär 5m² och då rymmer den både tvättmaskin, dusch och toa/handfat.
Tvättkorgen får jag ta ut om vi ska duscha och barnen får borsta tänderna en och en annars har man tandkräm över allt.

Nu har jag iallafall vårstädat altanen så nu kanske jag flyr dit istället.
Men ni anar inte så avkopplande det är att sitta med en bunt tidningar och drömma sig bort från vardagen bland vita lantliga hem eller önska att man såg ut som de ärtiga brudarna i modekatalogen.

Nu är det inte långt till 40000 besökare trots min
frånvaro, tack söta rara att ni så troget tittar in...
En tävling är nog på sin plats.
Så håll koll!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Snyggt blev det, vi reser i morgonkväll, men ni kommer också få värme. Kram Ulla

Hanna sa...

Soffan är jätte fin.
Här har vi faktiskt fått lite sol idag och jag är bara så glad för det.
Kram
Hanna

Jenny sa...

Hej Marith!

Hoppas allt är bra med dig!

Vilken fin soffa:)

Grattis till alla besökare här på bloggen, jag är gärna med i din kommande utlottning:)

Ha en trevlig vecka, skönt med ledigt på onsdag!

Kraam Jenny

Lina sa...

Hej!
Jag vill bara tipsa om våran -ganska- nystartade blogg där inläggen är proppade med gammal & nött inredning! Mängder av härliga inspirationsbilder och Gör-det-själv-tips (tutorials), det finns också en Till-Salu-kategori med väl utvalda och helt unika möbler! Vi finns på bloglovin så att ingen behöver missa ett enda inlägg! ;)

...gillar du även tatueringar finns en annan, lite äldre blogg (http://liinanonstop.blogg.se), tips, målningar och requests finns det gott om där! ;)

Ha en toppendag! KRAM / Lina