Detta är en blogg om alla nyanser i livet.

Ingenting är svart eller vitt utan allt är en blandning... Vardagsvitt!

,

fredag, juli 06, 2012

Tävling!!


Hej Kära ni...
Så klart att jag inte haft tid att kolla av här trots min utlovade tävling,
men nu mina vänner kan ni som är sugen att vara med på en utlottning 
av ett spännande hemligt paket lämna en kommentar.
Paketet har så klart ett lantligt/industriellt tema!
Länkar ni till mig = 2 lotter
Tävlingen pågår tom. Söndag 15 Juli

Lycka till!!
Hoppas verkligen att ni mår gott allihopa!
Massor av soliga kramar
Marith

6 kommentarer:

Tinis vita hem sa...

Spännande med hemligt paket :) Jag är gärna med i utlottningen med 2 lotter :))
kram Tini

Rosa i huset i vitt sa...

Hejsan är gärna med i din utlottning ...tar 2 lotter

kram Rosa

Anonym sa...

Jag är gärna med :)
En lott!
Hälsningar Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

Anonym sa...

Jag är gärna med i lotteriet. ULLA B

Anita N sa...

Hej!

Jag vill gärna vara med i din utlottning!
Har ingen egen blogg, så 1 lott.

Hoppas på tur!
/ anita.

jag skickar min email om jag vinner :)

Marie maräng sa...

Hej!

Första gången jag tittar in till dig.. så spännande det låter vill väldigt gärna vara med trots att det är i sista stund.

Jag tar gärna en lott eftersom jag liksom halkade in på ett bananskal i sista stund ;)

Kram Marie