Detta är en blogg om alla nyanser i livet.

Ingenting är svart eller vitt utan allt är en blandning... Vardagsvitt!

,

måndag, februari 25, 2013

I spegelbilden....

 
Hej alla fina...
Här händer så mycket att jag vet inte vart jag ska börja!

Vi börjar i den här änden...
Jag har både ny soffa och nytt vitt härligt köksbord!!!
Soffan är en linnefärgad svängd Howardsoffa oooh den är så fin.
Problem:
Antingen har jag för litet hus eller så är soffan för stor!?
Tyvärr är det nog det sistnämnda!
Nåja den står på plats och det får duga.
Bild på det kommer för nu blir det tapetsering .... eller så kanske jag målar
väggarna har inte bestämt mig men aprikos/terrakotta väggar passar INTE!!
Bara dagsljuset tillåter bättre fotografering så kommer det bilder!
Ha det bäst!!
 

Kram Marith


Inga kommentarer: