Detta är en blogg om alla nyanser i livet.

Ingenting är svart eller vitt utan allt är en blandning... Vardagsvitt!

,

torsdag, september 18, 2014

Quiltad pläd i randigt och paisley!!!

♫♪ Trallallaaaa ♫♪♫♫
Men hur kul är det inte att få paket!!
Eller få & få... jag har så klart beställt innehållet.
 
De omåttligt populära fleecefiltarna i olika färger lurviga och lockande
eller klassiska yllefiltar i all ära men inget går upp mot quiltade plädar!
Varför?
Jo, de är vackra, hållbara, varma, lättvättade & blir bara vackrare
med tiden och otroligt användbara.
 
Mina plädar har jag beställt här de är från IB Laursen.
 

Mitt val är väl förstås inte någon överraskning...
En i underbar paisley och den andra klassisk randig.
De finns i andra färger och mönster men dessa är mina favoriter!
 
 
Ni ska så klart få se dem i sin helhet men nu ska jag ut i det fina
vädret och fylla batteriet och sinnet med klar höstluft!!

 
Varmhöstkram Marith
 
 
 
 
 
 
 

Inga kommentarer: