Detta är en blogg om alla nyanser i livet.

Ingenting är svart eller vitt utan allt är en blandning... Vardagsvitt!

,

torsdag, september 25, 2014

Renhorn eller älghorn....

Horn har ju varit inne ett tag och jag kan väl inte påstå att jag älskar de där gigantiska älghornen som obligatoriskt ska upp efter lyckad jakt. 
Kanske är det just för att man blir "påtvingad" och inget man önskar och trånar efter, I-landsproblem, japp!!
Peter har tre stoooora älghorn sedan tidigare och jag har inte  "hittat" en plats åt dem (har kanske inte försökt heller *ler*) 
Gillar inte de brunbetsade sköldarna som de monteras på så jag har målat dem svarta med skeptisk blick från svärfar och Peter men kompromiss kallar jag det!!!
 
Men förra veckans jakt slutade iallafall så här och till och med jag tyckte den kronan var fin.... 


Jag gillar skira saker så renhornet jag fått är en favorit just nu men jag måste nog hitta en plats även för Peters fina trofé...


Stor kram till er alla!
Å skitjakt på er alla jägare!!
                                           Kram Marith 

Inga kommentarer: