Detta är en blogg om alla nyanser i livet.

Ingenting är svart eller vitt utan allt är en blandning... Vardagsvitt!

,

tisdag, december 09, 2014

Lampa av glasburk.

Design by Em... Ja för Em det är jag Emma Marith!
Fick i veckan följande kommentar av en säljare på jobbet...
-Du är som en kvinnlig Ernst!
Jag tar det som en jättefin komplimang, för det finns få människor som
bjuder på sig själv och sitt sätt att se på saker som Ernst.
Det är min personliga åsikt för jag vet att det finns delade meningar om
hans framfart i Tv-rutan.
Att sedan få en sådan kommentar av en manlig person som inte känner
mig på något annat vis än min yrkesroll på Coop så har jag tydligen
iallafall lämnat ett kreativt intryck!
 
 
Denna lampa har säkert många av er redan hemma antingen köpt eller
egentillverkad så någonting nytt är det absolut inte det vet jag men
mycket nöjd är jag över mitt bidrag!
 
Ha en härlig vecka!
Kram Marith
 
 

1 kommentar:

Anonym sa...

läcker lampa.kram ulla