Detta är en blogg om alla nyanser i livet.

Ingenting är svart eller vitt utan allt är en blandning... Vardagsvitt!

,

onsdag, januari 07, 2015

Klotvas och lyktor.


Inte alls så dumt med födelsedag trots att jag slutade fylla år för 4 år sedan. *ler*
Fick idag av svärmor, svärfar och svägerska med familj den här fina klotvasen med två tillhörande lyktor från Mio möbler. Tittat på dem flera gånger men ibland blir det inte av att köpa sig något fast man vill ha det. 

Tulpanerna fick jag också och så klart kunde jag inte låta bli att binda en bukett av dem. Det är så roligt att jag glömmer både tid och rum medan jag placerar en och en tulpan koncentrerat i tumvecket. 

Svärmor stackarn fick snällt titta på medan jag var i en helt annan värld... Min underbara värld av blommor!! 


Ha ett fantastiskt slut på veckan!! 
                                          Kram Marith


1 kommentar:

Hanna sa...

Ha en fin kväll!
Hanna