Detta är en blogg om alla nyanser i livet.

Ingenting är svart eller vitt utan allt är en blandning... Vardagsvitt!

,

onsdag, oktober 19, 2011

Knäna skakar

Hm... ingen återvändo....
Hänger trepande i stolpen i trappen i tron av
att jag ska nå högst upp i trapptaket.
Får tag i en tapetremsa som genast går av!
*fnys* pyttsan petter...
Jaha det är bara fram med en stege.

-Äh det är väl inte nåt säger Peter
-ska du säga som inte är höjdrädd!!

Så här är det, mina ben slutar bara gå så enkelt är det!
Å när jag väl kommit upp på stegen så kan jag ju inte släppa den!
Visst ser ni hur högt det är!!
Blöt i svett och en timme senare så var sista våderna tillslut på plats.
Här ser ni mitt tapetval en linnefärgad tapet med "broderade" blommor .
Den blev så fin till min vita panel & gamla trägolv.

På en vecka går flyttlasset så en aning stressig är det men jag
ska snart bjuda er på fler bilder från Kammen.

Ha det bäst så länge!!

Inga kommentarer: