Detta är en blogg om alla nyanser i livet.

Ingenting är svart eller vitt utan allt är en blandning... Vardagsvitt!

,

fredag, mars 20, 2015

Rundbunden rosbukett.

En förmån att ha kollegor som hojtar till
- Marith kom och se... Kan du göra nåt av dessa buketter?

Efter de blombinderikurser jag gått så har det blivit nästan ett måste att få hålla i blommor, skapa något och sedan njuta av det vackra!! 

Här har jag bundit en rundbunden Rosbukett av tre sorter som upplevs som ton i ton men ändå kontrastfärger. 

Började med en rosa ros sedan byggde jag på med en kontrastfärg i aprikos/orange och ytterst inramning en rosa/lime. 

- ska man få godkänd bukett ska den stå i balans av sig själv utan vas... 
Ja så sa kursledaren... 
Hihihi jo jag klarar det så en väl balanserad bukett i tre färger fick pryda informationsdisken i Förbutiken. 



                     Kram mina fina!!

Inga kommentarer: