Detta är en blogg om alla nyanser i livet.

Ingenting är svart eller vitt utan allt är en blandning... Vardagsvitt!

,

fredag, september 25, 2015

Svart element

En inspirationskälla för mig är bla. Instagram så när jag såg bilden hos Tradgardsgatan_6 & hennes svarta element blev Aha-upplevelsen total för jag har ju ett liknande gammalt vattenburet element och min lilla hall saknar just något som "poppar" 
Därför var det med snabba steg jag rusade in på Colorama och sa:

- svart elementfärg? Visst finns det?

Nej det fanns det inte men vi bryter den svart sa den härligt hjälpsamma säljaren som för övrigt ALLTID hjälper mig med mina ibland galna idéer!! 


Ja ni ser ju att det ser aningen trist ut... Dessutom med den fruktansvärt fula korkmattan som bara väntar på att bytas ut!! 

Lättmåldad färg men tålamodet testades regält vill jag lova för det är inte helt lätt att lirka med en pensel i mellanrummen. 
Att jag dessutom ställde mig rakt upp i hatthyllan 3 ggr gjorde inte saken bättre. 
Tur att det blev bra och jag är fantastiskt nöjd!! 


Jag heter marithandersson_vardagsvitt om ni vill följa mig på Instagram... 


Trevlig fredag och kram på er alla!!!

Inga kommentarer: