Detta är en blogg om alla nyanser i livet.

Ingenting är svart eller vitt utan allt är en blandning... Vardagsvitt!

,

måndag, augusti 18, 2008

Blomstersmycke




Den här murgrönan köpte jag före helgen men i dag passade det bra att hitta på någonting av den. (vilket regn och ruskväder)
Jag köpte även en båge att vira upp den på och när det var klart så snurrade jag ett långt pärlhalsband runt för att liva upp det gröna.
Jag har inte riktigt kommit överens med murgröna förr men nu har jag bestämt att vi ska bli bästa vänner för jag vill så gärna ha den i hallen och nu när fönstret lyser upp kanske den tycker det är okej.
Ska till Helena på "kafferep"med några arbetskompisar kanske hon har någonting spännande och nytt i sin butik. Det är en alldeles lagom sysselsättning en dag som denna.
Ha det bra i regnet mina vänner.
Kram Marith


1 kommentar:

Vit Spets sa...

Jaha va kul att du tänkte på mig, jag som ääääälskar spetsar... murgrönan blev så vackert med pärlhalsbandet! jag håller med dig att de kan va lite svåra att sköta om!
Va är det för butik ni skall på kafferep till (blev nyfiken)...själv skall jag till "lilla lövskär" i morgon få se om jag hittar något nytt till köket!
Kramis
//Siv