Detta är en blogg om alla nyanser i livet.

Ingenting är svart eller vitt utan allt är en blandning... Vardagsvitt!

,

söndag, augusti 17, 2008

Lilla huset på prärien.....


Så känns det iallafall, helt galet så tomt det blev efter framfarten med motorsågen.

Kom hem från jobbet i går och jag kan ju säja så här: jag fick huvudvärk!
Vi skulle ju bara ta bort björken på baksidan men innan allt var klart så var det även björken vid grannens baksida, stora pilen på baksidan och en av rönnarna på framsidan vid infarten, den var inte riktigt kry så det var väl bra att den kom bort och björken märker man inte så mycket att den försvann MEN pilen -vi fick dubbelt så stor baksida!

Vi som skulle ha kräft skiva med vännerna och jag kan medge att jag sneglade mycke´ på platsen där pilen stått. Hur som helst så hade vi trevligt och många kräftor blev det.


Här har jag tagit kort på mina silverbestick, tycker det är så charmigt med gamla saker som man fortfarande kan använda!

Ha nu en skön söndagkväll!

Kram Marith

Inga kommentarer: