Detta är en blogg om alla nyanser i livet.

Ingenting är svart eller vitt utan allt är en blandning... Vardagsvitt!

,

onsdag, september 03, 2008

Mysfåtölj vid kaminen.

Det här är min mysfåtölj som jag brukar sitta i när jag fryser för det är så mysigt att ha fötterna på ryamattan och den står precis framför kaminen som värmer så skönt.

Har haft inventering på jobbet så här har jag inte hunnit vara men nu har jag vanlig vecka med "vanliga" tider så när bollibompa startar så är det min datastund!

Nu börjar det vara så mörkt och mysigt på kvällen att man kan ju tända ljus, allt blir så mycket trevligare då och här ser ni min favorit lykta på nära håll.

Skulle faktiskt vilja ha ett sådant där lykthus som finns hos Gårdromantik Havsviken
men jag kan inte ha den i ett fönster för mina fönster (som jag hatar) är inte nog djupa.
Det är synd för man tappar ett ställe att inreda knappt det ryms en större kruka -TRÅKIGT!
Nu ska middagen lagas och sen blir det mys i min sköna fåtölj!
Kram Marith

Inga kommentarer: