Detta är en blogg om alla nyanser i livet.

Ingenting är svart eller vitt utan allt är en blandning... Vardagsvitt!

,

torsdag, september 04, 2008

Runda fönster

Detta är nu våran hall som bara saknar skjutdörrar till garderoben och de kommer i morgon så nu måste jag bestämma mig för vilka tapeter jag vill ha.
De är det som är svårt, väggen är ju som sagt var väv och jag måste spackla om jag ska tapetsera. Easy up är ju tjockare så det skiner kanske inte igenom om jag inte lyckas spackla slätt över allt!

UNDERARBETE..... inte det lättaste.

Vi har fällt in runda fönster i toa & tvättstugedörren och det är
jätte fint när det lyser igenom när det annars är mörkt i hallen.
(praktiskt oxå för man ser om det är upptaget, fniss!)
vi valde silverprofil eftersom det är silverhandtag till alla nya dörrar, skjutdörren har även den silver och frostat glas, tror det blir precis så fint som jag hoppas... längtar!

Fönsterna är från Lundbergs och finns att köpa på Coop Bygg!
Ha en skön kväll!
Kram Marith

1 kommentar:

Unknown sa...

Bra idé med runda fönster!
För den som vill ha större runda fönster till utsidan av huset, så kan jag varmt rekommendera http://www.bygghemma.se

:)