Detta är en blogg om alla nyanser i livet.

Ingenting är svart eller vitt utan allt är en blandning... Vardagsvitt!

,

onsdag, april 01, 2009

Vackra paket, en fröjd för ögat!

Hallå mina vänner!

Idag har jag slagit in ett paket med spännande innehåll kan undra vem det är till......

Förutom det så har jag inhandlat en vit/beige ryamatta till hallen, ja, jag vet det är väl inte det mest optimala stället att ha en VIT matta på men oj va ombonat det blev, den skymtar under paketet på bilderna.

-Här kan man inte gå med stövlar!

konstaterade Anton när vi kom från dagis idag och det är ju ganska sant!

I morron så ska jag gå på tjejkväll i Piteå, butikerna har öppet till 21 och vi ska träffas & fika!

Söker efter ett par riktigt stora pärlörhängen, har fått för mig att det ska jag ha ... så det så. Nyklippt & färgad och 50-års fest i helgen så gäller det ju att ekipera sig...

Så tills nästa gång.....

3 kommentarer:

Vit som snö sa...

Vad kul det är att hitta till nya vackra hem! Fina bilder från din systers hus också.
Vilka vackra monogram på sänglinnet, tänk vilken skatt att få ärva!
Kram Cilla

Vända blad sa...

Haha vilken härlig kommentar - barn är underbara!
Vilka fina bilder du visar från din systers hem...lyckliga den som hade sån plats i badrummet...och den svarta hängaren är ju bara sååå fin!
Tack för din gulliga kommentar hos mig ;)
Ha det så kul på festen!
Kram Maria

Smultronlycka sa...

Hej hej!Halkade in här hos dig :) Vilken fin blogg du har!Ha så trevligt på tjejkvällen!/Anna